Sunday 17 March 2013

Rindukan seseorang..... :'(

Hari nii aku  tak tahu lh dah kenapa . Aku rindukan dia sampai aku boleh menangis . Mungkin sebab dah terlalu lama aku pendam rindu nii sampai dah bernanah dalam hati aku kot . Aku cuba untuk jadi seorang yang kuat untuk menghadapi semua dugaan . Tapi hari nii , aku dah kalah dalam perjuangan tuu . Aku tak cukup kuat untuk mengalahkan perasaan aku sendiri . Setiap senyuman yang aku hulurkan pada orang , tersimpan seribu satu penderitaan ! Aku jadi derita disebabkan perasaan aku sendiri . Kenapa benda nii selalu jadi dekat aku ? Kenapaa ???!!

Setiap kata yang pernah dia ucapkan pada aku, "Biy rindu cyg" , "Biy sygs cyg" , Biy tak nak hubungan kita jadi apa apa" , Tak ada satu  pun yang aku rasakan dia cakap dengan jujur ! Dan aku tak rasakan pun yang dia betul betul maksudkan apa yang dia cakap . Yupp , memang kita orang jarang contact . Dan benda tuu buat aku lagi fikirkan macam macam . Dia tuu betul betul setia ke ? Dia dah ada gf lain ke ? Dia anggap ke yang dia tuu dah ada gf ? Persoalan tuu yang aku selalu fikir . Sebab apa ? Sebab aku takot , aku hidup dalam hidup dia hanya untuk sebagai apaa ? Boneka ? Perempuan simpanan ? Dan sampai sekarang , aku still setia menunggu dan terus tunggu dia . Tak pernah terlintas pun nak curang .

Kenapa lh sampai jadi macam nii kann ? Aku betul betul sayangkan dia . Dan kalau boleh , aku dah tak nak orang lain . Sebab aku dah penat terluka , terseksa .

*BERDOA : Ya Allah , Kau bantu lh aku . Kau tunjukkan lh petunjukMu kepada akuu . Jika benar dia adalah orang yang benar untuk aku yang dihantar olehMu , Kau beri lh aku kekuatan dan ketabahan hati dalam menghadapi semua ini . Aminnn....... ( Mohd Amirul Aizat )

No comments:

Post a Comment