Monday 21 November 2011

sengal sajaa ^^

oke , post ary neyy aku nak cerite pasal adeq aku . dye neyy kadang-2 boleyy tahan jugak perangai dye . giler-2 macam aku jugak . tady mase pergi tesco bkt sentosa [ow name glamour dye TS] boleyy pulakk aku dengan adeq aku neyy maen aci ligan [maen kejar-2 lhaa uhh] then , adeq aku neyy amek barbie doll , aku ingat dye nak  buat ape . rupe-rupenye dye pegii dodoikan barbie doll tuhh . padahal dye neyy budaa laky . memey aku gelak abes . aku neyy dah  lhaa shuke gelak kuat-2 . time tuhh aku buat 'TS' tuhh macam rumah aku jaa . kuikui (n_n) lepas dah balek tuhh , mama singgah lhaa dekat pekan tuhh kejap . sebab nak beli goreng pisang . mama pun suruh lhaa adeq aku neyy pegii beli . aku pongg menggedik lhaa nak ikut . sampai gdekat situ , aku suruh adeq aku order . hahahaaakk :DD boley pulakk dye pegy cakap nak nasi goreng ? abes semua orang gelakk . abg yang niaga dekat situ pun gelak dekat dye . memey tak abes-2 aku gelak pasal neyy . yelaa , mane ade orang mintak nasi goreng dekat orang yang jual pisang goreng . memey sengal adeq aku neyy . kuikui :-p
pape punn , aku memey tak boleyy lupa pasal neyy . oke lhaa , hope all of u also have a funny story too ^-^

No comments:

Post a Comment