Tuesday 6 December 2011

tak sangka benda jadi macam neyy :'(

hari neyy , aku baru nak rase happy selepas sekian lame aku tak rase happy . firstly , aku happy sebab aku dah kerja . tapii , dugaan muncul . buat kegembiraan tuh hanya untuk sementara . aku hampir kehilangan seorang hero dalam hidop aku ,iaitu abang yang aku sangat sayang . aku pun tak sangka benda nak jadi macam neyy . aku ingat mulenye , just benda kecik jaa . tapi benda kecik yang aku sangka kann tuh , dah buat aku jadi tak tentu arah . aku menangis bila tengok keadaan abang aku macam tuh . sedih hati aku . walau ape pun , aku bersyukur . sebab ALLAH beri dye kesempatan untuk bersame dengan keluarga . ALHAMDULILLAH , semuenya dah beransur oke . sekarang hanya tinggal satu lagii masalah . and aku dah buntu cari jalan penyelesaian . aku dah habes ckap , bagi tahu semua nyaa . dah habes bagi nasihat sebaik mungkin . sebab berkaitan dengan hidup abang aku .  tapi gadis tuh still dengan pendirian dye . aku taknak tengok kebahagiaan yang ada sekarang neyy musnah macam tuhh jaa . dan aku bukan nak berpihak kepada abang aku jaa . always hope , that he will be happy forever . NOPE ! you're wrong ! aku buat semua tuh untuk semua orang . untuk happy kann hati semua orang . tanpa ada rasa berbelah bahagi . aku mengaku , aku memang tak boley menang dalam hal perasan . aku menangis bila fikir kann ape yang dah jadii . aku terasa sedih sesangat dengan apa yang dah berlaku hari neyy . aku memerlukan seseorang untuk mengadu . macam aku still lagi menjadi milik si dia . dia selalu ada saat aku perlu kann dia . selalu mendengar luahan rasa dan perasaan aku . tapii , sekarang aku dan dirinya sudah pun terlalu lama bebas membawa haluan masing-2 . nk buad macam mana lagii ? berserah pada YANG KUASA . argghhh~! aku neyy dah masuk bab laen dah neyy . [ sengal kauu yaniey ! ] hurmm , walau apapun , aku berharap benda macam neyy tak akan berlaku lagii . I REALLY HOPE !

             
#aku bukan nak mintak belas kasihan , tapi aku just luah kann apa yang aku rasa . kalau kauorang semua tak suke , it sokeyy . aku  takkan marah . tapi kauorang paham-2 jelaa yups . kalau tak suke , just close this new update . it easy kann ? orite , neyy jaa post hari neyy . bye :)

No comments:

Post a Comment