Wednesday 14 December 2011

bosan giler yang amat !

hurmm . first day kejew , ingat kann best sangat . rupa-2 nyaa , bosan ! mase first abah dah bagi green light untuk kejew , dah rase seronok  sangat . tapi maybe jiwa aku neyy tak berape suke dengan budaa-2 , sebab tuh lhaa kot aku rase bosan . sampay lhaa hari neyy . bosan lhaa aku mengadap semua neyy . mesti nak tahu kann aku kejew dekat mane ? hihihihi . aku kejew dekat KIDZ ART N' FUN ZONE . tempat permainan kanak-2 . kate tak suke dengan budaa-2 . tapi pegi mintak kejew dekat tempat budaa-2 main . haishhh ~ bengong betul kau yaniey . kuikui . hurmm , asyik tengok  jaa budaa-2 neyy main . kalau aku pun boley join sekali kann best ! hahaaha , nanti kauorang ingat aku mesti budaa sindrom down kann ? tak pun , orang yang ade masalah mental . huhuu . tapi aku bukan macam tuh . aku still lagi waras . hari neyy dah 14 hari aku kejew dekat sini . ehh-2 , lupa pulokk nak tolak hari cuty aku =,= hheeeheeeh . dalam banyak-2 hal yang aku tak suke , aku paling tak suke dengan minah-2 tuh . diaorang pun kejew dekat dalam neyy jugak . tapi bukan satu tempat kejew dengan aku . diaorang kejew dekat kiosk yang laen . aku tak paham kenape diaorang usha-2 aku tak puas hati . aku pernah wat salah dekat diaorang ke ? tegur pun tak pernah =.=" hurmm , ape sebab pun aku tak tahu . yang aku tahu sekarang neyy , aku wat kejew aku , diaorang wat kejew diaorang . selagi aku tak kacau kauorang , jangan lhaa nak kacau aku . aku tak cari pasal , so jangan nak cube-2 cari pasal . hahhaa , this is a warning ! hahahahaa , senget betul . oke lhaa neyy jaa post aku . byebye !

No comments:

Post a Comment